השכרת רכב בספרד

אלומה מפעילה בישראל את אתר alamo.co.il בו תוכלו להזמין השכרת בספרד עם המותג אלאמו המציע שירות מצוין ומגוון רחב של קבוצות רכב להזמנה, כך שתוכלו לבחור את הרכב השכור המתאים לכם ביותר לחופשה מושלמת בספרד וחוויית נסיעה איכותית בראש שקט.

חברת אלאמו מאפשרת לכם השכרת רכב בספרד במחירים מעולים, אשר יהפכו את השכרת הרכב לדרך האפקטיבית והמשתלמת ביותר להתנייד בטיול שלכם ולחוות את ספרד בצורה המקסימלית. תוכלו לשלוט על לוח הזמנים שלכם, לקבוע את יעדי הטיול המעניינים אתכם, ולבחור את מסלול הנסיעה המותאם לכם ביותר.

ספרד נמצאת במרחק טיסה של כ-5 שעות בערך מישראל. בקיץ, מזג האוויר שם מעולה, בדומה למזג האוויר בישראל.
גם בחורף, הטמפרטורות לא נמוכות מידי (לעומת מדינות אחרות באירופה) ולכן תוכלו לתכננן לכם טיול מושלם בערים המרכזיות ובנופים היפים.

 

היתרונות בהזמנת השכרת רכב בספרד עם אלאמו:

 

checkmark מבחר רחב של כלי רכב להשכרה במגוון גדלים. החל ממכוניות בקטגוריית מיני המתאימות לטיול קצר ומועט בציוד, ועד לכלי רכב משפחתיים, רכבי SUV, סטיישן, מיני ואנים ורכבי יוקרה.

checkmark פריסה רחבה של תחנות בספרד, בשדות התעופה הראשיים, במרכזי הערים ובאתרי תיירות נבחרים.
 

checkmark שקט נפשי וביטחון שמתלווים לכיסוי הביטוחי ולשירות עטור פרסים של חברה מובילה בענף – המציעה תכניות השכרה הכוללות לביטול השתתפות עצמית או השתתפות עצמית מופחתת, עם אפשרות להחזר של חיוב השתתפות עצמית על ידי הרחבה לתוכנית אלומה אקסטרה בהתאם לתנאי התוכנית.

 

נהיגה בספרד ברכב שכור
 

השכרת רכב בספרד תאפשר לכם לטייל בקלות ובנוחות בין מגוון האתרים, האטרקציות והערים הרומנטיות והיפיפיות שיש למדינה מופלאה זו להציע לכם.
 

חוקי נהיגה מיוחדים בספרד:

 

 🔹 חוקי תנועה

 שימו לב לרמזורים בכיכרות בספרד. ברבות מהן מוצב רמזור נפרד לכל רבע כיכר, מה שאומר שלצורך ביצוע של פניית פרסה בכיכר, תיאלצו לעבור ארבעה רמזורים.

הספרדים מקפידים ומחמירים במיוחד: אם עוצר אתכם שוטר אתם נתבעים לשלם קנס מיידית או לחלופין, למסור כתובת מדויקת של מכר או חבר שיתחייב לשלם את הקנס. בהעדר יכולת לעשות אחת מהשתיים - הרכב שלכם יוחרם במקום ותעוכבו עד לתשלום הקנס. תשלום במזומן יזכה אתכם בהנחה של 20%.
כדאי להזמין השכרת רכב בספרד כחודשיים לפני מועד הטיסה, במיוחד בעונות החמות ובחגים הבינלאומיים, כאשר גובר הביקוש לרכבים גדולים כגון מיני וואן לטיולי משפחות.

 

🔹כבישי אגרה בספרד

בספרד יש רשת כבישים רחבים ובטוחים המקלים על הנהיגה בה, שימו לב שחלקם הם כבישי אגרה. הכבישים המהירים נקראים - Autopista ומסומנים באות N, כבישים מהירים אשר נגבית בהם אגרה נקראים Autopista de Peajes ומסומנים באותיות AP.

בכניסה לכבישי האגרה נמצאות עמדות תשלום לנוחיותכם, או שניתן לרכוב את מכשיר - Via T-box – באמצעותו תוכלו לנסוע בכבישי אגרה ללא עצירות לתשלום והעלות של החיובים דרכו יותר נמוכה. ישנם כבישים נוספים ללא תשלום בסמוך לכבישי האגרה, דעו שכבישים אלה עלולים להיות עמוסים יותר.

 

אספנו לכם טיפים להשכרת הרכב שלכם בחו"ל לחצו כאן
 

blue line

 

אטרקציות בספרד

ברוב השנה בספרד תוכלו ליהנות ממזג אוויר חמים ושמשי, בייחוד בחודשי הקיץ. זהו מזג אוויר אידיאלי לטיולים, שיטוטים ברחבי העיר, או סתם לאחר צהרים מפנק עם מבחר טאפאסים בבית קפה מקומי לאור השמש הנעימה. כמו כן, אתם יכולים ליהנות ממבחר של ברים ומסעדות הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה.

השכרת רכב בספרד מאפשרת לכם לנסוע ולבקר באתרים השונים בכל זמן שמתאים לכם ובקצב המתאים. אספנו לכם מס' אטרקציות שאסור לפספס בספרד:
 

location iconברצלונה

העיר השנייה בגודלה בספרד ובה 2 מליון תושבים. תוכלו למצוא בעיר את מוזיאון פיקאסו, מתחם לה רמבלאס, כנסיית סגראדה פמילייה ועוד אינספור שווקים, מסעדות ומקומות בילוי.
 

location icon מדריד


במדריד תוכלו לבקר במוזיאון הפראדו שהוא אחד המוזיאונים החשובים ביותר בעולם. גם כיכר הסול (Puerta del Sol) והפארק הראי (Retiro Park) הם מקומות שחייבים לראות.

 

location icon סביליה

הקתדרלה של סביליה היא הקתדרלה הגדולה ביותר בעולם. בנוסף, פלזה דה אספאניה (Plaza de España) הוא אתר מרהיב נוסף ששווה לבקר בו בעיר.



בהזמנת השכרת רכב בספרד באמצעות אלומה ישראל, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שברכב שכור במסגרת הטיול בחו"ל מול חברת השכרה בינלאומית - שירות מצוין ואפשרות לניהול זמנכם באופן עצמאי וחופשי כמתבקש בטיול במדינה העצומה והמגוונת.

רוצים לקבל מאיתנו מבצעים ועדכונים?