השכרת רכב בניו יורק

העיר ניו יורק, הידועה גם בכינוי "התפוח הגדול" מהווה מרכז כלכלי, מסחרי ותרבותי מהגדולים בעולם. בניו יורק תוכלו למצוא כמעט כל אשר תחפצו בו, והיא מלאה בשפע אטרקציות ובילויים מכל סוג - מה שהופך אותה ליעד מבוקש לתיירים בכל הגילאים.
השכרת רכב בניו יורק כדאי להזמין עם המותג אלאמו המציע יתרונות בלעדיים, שירות מצוין ומגוון רחב של קבוצות רכב להזמנה בכל שדות התעופה הגדולים בניו יורק.
 
אלומה מפעילה בישראל את אתר alamo.co.il, בו תוכלו לבחור את הרכב השכור המתאים לכם ביותר לחופשה מושלמת בניו יורק וחוויית נסיעה איכותית ומשודרגת בראש שקט.

חברת אלאמו מאפשרת לכם השכרת רכב בניו יורק במחירים מעולים, אשר יהפכו את השכרת הרכב לדרך האפקטיבית והמשתלמת ביותר להתנייד בטיול שלכם ולחוות את ניו יורק בצורה המקסימלית. תוכלו לשלוט על לוח הזמנים שלכם, לקבוע את יעדי הטיול המעניינים אתכם, ולבחור את מסלול הנסיעה המותאם לכם ביותר.

 

היתרונות בהזמנת השכרת רכב בניו יורק עם אלאמו

checkmark מבחר עצום של כלי רכב להשכרה, כולם בגיר אוטומטי ובמגוון גדלים. החל ממכוניות בקטגוריית מיני המתאימות לטיול קצר ומועט בציוד, ועד לכלי רכב משפחתיים, רכבי SUV ו- 4X4, מיני ואנים ורכבי יוקרה.

 

checkmark פריסה רחבה של תחנות בארצות הברית, בשדות התעופה הראשיים, במרכזי הערים, באתרי תיירות ובפארקים ראשיים.

 

checkmark בעשרות תחנות בארה"ב, בשדות התעופה המרכזיים, חברת אלאמו מפעילה שירות מיוחד הנקרא שירות choice. כאשר תגיעו לתחנה ההשכרה, ניתן לבחור רכב מסוים מתוך מגוון של דגמים ואפשריות בהתאם לקבוצה אותה הזמנתם.

 

checkmark בתחנות מובילות תוכלו לקצר את העמידה בתור ותהליך קבלת הרכב השכור, על ידי שירות צ'ק אין מראש בקישור הבא: לחצו כאן

 

checkmark שקט נפשי וביטחון שמתלווים לכיסוי הביטוחי ולשירות עטור פרסים של חברה מובילה בענף – המציעה תכניות השכרה הכוללות ביטול השתתפות עצמית וביטוח צד ג' מורחב עד מיליון דולר אמריקאי.

 

טיפים לנהיגה בניו יורק ברכב שכור

ניו יורק מחולקת לחמישה רובעים: מנהטן, קווינס, ברוקלין, ברונקס וסטטן איילנד, בעיר מתגוררים מעל ל-8 מיליון תושבים.
מגיעים אליה מיליוני מבקרים נוספים ועל כן היא לאחת הערים העמוסות בעולם. האזורים המרכזיים בעיר מחולקים לשדרות ורחובות הפרושים כשתי וערב, מה שהופך את ההתמצאות בה לקלה במיוחד. שימו לב, ניו יורק היא עיר סואנת במיוחד, ולכן קשה מאוד למצוא בה מקומות חניה.

ניו יורק מהווה גם נקודת יציאה פופולארית לטיולים ברכב שכור בצפון מזרח ארה"ב באיזור ניו אינגלנד (במיוחד בעונת השלכת הפוטוגנית), למפלי הניאגרה המפורסמים, ולביקור ביעדים כמו וושינגטון, פילדלפיה ועוד. 

 

חוקי נהיגה מיוחדים בארה"ב


🔹 כבישי אגרה

מספר רב של כבישים דורשים תשלום דמי אגרה. בשביל למנוע התעסקות בכסף קטן במהלך הטיול שלכם, חברות השכרת הרכב מציעות אפשרות לשכור מכשיר TollPass (הדומה למכשיר המשמש בכביש 6). 
המכשיר מאפשר מעבר בתשלום בכבישים אלו וקבלת חיוב מרוכז לאחר הנסיעה ע"י חברת ההשכרה בכרטיס האשראי.

 

יש לשים לב כי ישנם כבישים בהם ה-TollPass אינו תקף, למשל במונטריאול, קנזס ודרום קרוליינה. חשוב שתוודאו זאת לפני הכניסה לכבישי האגרה, נסיעה בלי תשלום מתאים בכבישי אגרה עלולה להוביל לקנסות. 

מידע נוסף על הכבישים הכלולים והמוחרגים ניתן למצוא באתר הבא: https://www.tollpassgo.com/

 

🔹 נתיבים מיוחדים

בחלק מן הכבישים המהירים בארה"ב ישנו שלט עם הכיתוב (HOV (High Occupancy Vehicle lanes – זהו נתיב בכביש המיועד לכלי רכב ובהם הרבה נוסעים, בזמנים מסוימים במהלך היום חל איסור לנסוע בנתיבים אלו - אלא אם יש בו מספר הנוסעים המצוין בשלט.

 

התכנית לנהגים צעירים בארה"ב של אלאמו:

אלאמו מציעה תכנית ייעודית להשכרת רכב לצעירים בארה"ב.
התכנית כוללת מחיר מוזל, תוספת ביטוחית לעד 3 נהגים צעירים (עם חובה ותק של שנה ברישיון) וכמו כן עלות מיכל דלק מראש, כך שניתן להחזיר את הרכב עם מיכל ריק.

רוצים לדעת עוד על תכנית לנהגים צעירים בארה"ב של אלאמו? לחצו כאן

 

הנחיות הגעה לתחנות של אלאמו בשדה התעופה JFK ובשדה התעופה EWR - 
 

location iconאיך מגיעים לתחנת ההשכרה של אלאמו בשדה התעופה JFK?
 

> עולים על רכבת מהטרמינל ויורדים בתחנת AirTrain JFK Federal Circle Station.

> יורדים למפלס התחתון והולכים לכיוון יציאת Off-Airport Rental Car/Shuttle.

> יוצאים מהמבנה ופונים שמאלה לכיוון נקודת האיסוף של חברת ההשכרה (נקודת הציון על המפה מוערכת, יש להיעזר בשילוט במקום).

> האיסוף מתבצע כל 2-3 דקות בשעות הפעילות.



location iconאיך מגיעים לתחנת ההשכרה של אלאמו בשדה התעופה ניוארק EWR?


> עולים על רכבת מהטרמינל ויורדים בתחנה P2.

> יורדים לממפלס התחתון וביציאה מהמבנה נמצאת נקודת איסוף של חברת ההשכרה (סמוך לדלתות המסתובבות).

> האיסוף מתבצע כל 5-7 דקות בשעות הפעילות.
 

blue line

 

 

אטרקציות בניו יורק
 

ניו יורק, או "התפוח הגדול", היא העיר התוססת ביותר בעולם. תוכלו למצוא בה עשרות מוזיאונים, פארקים מרהיבים, תיאטראות, חיי לילה מסעירים ועוד. טיול עם רכב שכור יעזור לכם ליצור טיול חווייתי שלא תשכחו.

להלן מס' המלצות לטיול שלכם בניו יורק:
 

location icon Central Park

הסנטרל פארק הוא מקום מדהים לטייל, לרוץ, לרכב על אופניים, להאכיל אווזים, או לשבת ופשוט לבהות בנוף. תוכלו למצוא בו מעיינות מדהימים, גשרים יפהפיים ואפילו גנים בוטניים.

 

location icon בניין האימפייר סטייט (Empire State Building)

למרות שהוא לא הבניין הגבוה ביותר בעיר, יש לו נוף מרהיב של מנהטן והאזורים ליד.

 

location icon ברודוויי

זה המקום לצפות בהצגה (לרוב מחזות זמר) בבמות המפוארות של ברודוויי. זו חוויה שאי אפשר לשכוח.

 

location icon Times Square

המקום הכי מזוהה עם העיר, מלא במסכי LED ענקיים וחנויות ענק כמו M&M's World ו-Disney Store.

 

בהזמנת השכרת רכב בניו יורק באמצעות אלומה ישראל, תוכלו ליהנות מכל היתרונות שברכב שכור במסגרת הטיול בחו"ל מול חברת השכרה בינלאומית - שירות מצוין ואפשרות לניהול זמנכם באופן עצמאי וחופשי כמתבקש בטיול שלכם.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

רוצים לקבל מאיתנו מבצעים ועדכונים?