התחייבות מלאה לניקיון באלומה תיירות

Main Content

כשיגיע הזמן לנסוע לטיול, אנחנו נהיה שם עבורך.

היום, ובכל יום, אנו מחויבים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף לניקיון. עכשיו יותר מתמיד, הלקוחות והעובדים שלנו יודעים שאנחנו עומדים מאחורי המחויבות הזו עם ההתחייבות המלאה לניקיון שלנו.
בעקבות ההנחיות של רשויות הבריאות המובילות בעולם ובשיתוף עם ענף הנסיעות, אנו מתחייבים ליישם אף מעבר לפרוטוקולי הניקיון הקפדניים שכבר היו מיושמים בחברתנו, זאת כולל נהלי חיטוי קפדניים לשמירה על בריאותם ובטיחותם של כולם.

 

רכבים להשכרה

כלי רכב נקיים תמיד היו חשובים לנו, אך ברגע זה, אנו יודעים שניקיון הרכב הוא אף קריטי יותר.
כל אחד מהרכבים שלנו מנוקה ביסודיות בין כל שכירות תחת הנהלים של ההתחייבות המלאה לניקיון שלנו. נהלים אלו כוללים שטיפה, שאיבת אבק, ניגוב כללי וחיטוי של כלי הרכב בעזרת חומר חיטוי העונה על דרישות הסמכות המובילות, תוך תשומת לב מיוחדת למעל ל- 20 נקודות מגע תדיר ברכב, הכוללות את הנקודות הללו:

 

🔹 מפתח ומחזיק מפתחות
🔹 הגה
🔹 מוט היגוי
🔹 חגורת בטיחות
🔹 קונסולה מרכזית
🔹 פנים הדלתות
🔹 כיסי הדלתות
🔹 ידיות פנימיות
🔹 ידיות חיצוניות
🔹 כיסי המושב / משטחי המושב
🔹 האזור שבין הכיסאות והקונסולה המרכזית
🔹 האזור שבין הכיסאות לדלתות
🔹 מחזיקי הכוסות והתאים
🔹 לוח מחוונים
🔹 מסך מגע / פאנל מולטימדיה
🔹 מראות צד ומראה אחורית
🔹 סוככי שמש / מראות
🔹 פתחי אוורור ואזור תא הכפפות
🔹 מוט הילוכים
🔹 ידית פתיחת תא המטען
 
 

שאטלים ורכבי הסעות

פרוטוקולים של ריחוק חברתי מיושמים ברכבי ההסעות שלנו בעת עלייה, נסיעה וירידה של הנוסעים מרכבי ההסעה שלנו. אנו מגבילים את מספר הנוסעים בכל הסעה, מעודדים זרימה חד כיוונית של הנוסעים ברכבים ומוודאים כי נוסעים מקבוצות שונות יישמרו בריחוק חברתי מתאים מנוסעים ומקבוצות אחרות.
אזורים ונקודות מגע תכופות ברכבי ההסעות והאוטובוסים שלנו עוברים ניקוי וחיטוי בעזרת חומר חיטוי לעיתים קרובות בין הנסיעות. נקודות אלו כוללות את מדפי המזוודות, ידיות הדלתות וידיות האחיזה השונות וגבי המושבים. כל המשטחים מנוקים היטב ומחוטאים בעזרת חומר חיטוי לפחות אחת ליום.
 

סניפים ותחנות השכרה

נהלי ההתחייבות המלאה לניקיון חלים גם על הסניפים והתחנות שלנו. אלו כוללים בדרך כלל חיטוי משטחים הניתנים לנגיעה בחומר חיטוי לאורך כל היום. משטחים אלה כוללים שולחנות דלפק, טלפונים, מכשירי טאבלט, מכשירי תשלום, ידיות הדלתות ועוד אזורי מגע תדיר אחרים.
הנחיות הניקיון המפורטות במסגרת ההתחייבות המלאה לניקיון מיושרות גם להנחיות "נסיעות בדרך הרגילה החדשה" מטעם ארגון הנסיעות בארה"ב (USTA)


דאגתנו לעובדים

היום - ובכל יום - הבטיחות והרווחה של העובדים והלקוחות הן בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו ממשיכים לנקוט בצעדים פרואקטיביים כדי להבטיח שאנו עושים את חלקנו כדי לתמוך ולהגן על העובדים שלנו ועל הקהילה הרחבה שלנו, תוך הכרה בתפקידנו החשוב כספק שירות חיוני.
עבור העובדים בסניפינו אנו מחויבים לספק סביבת עבודה רצופה ובטוחה במהלך תקופות בלתי צפויות ומאתגרות אלה. אנו מעודדים עובדים לעקוב אחר שיטות העבודה המומלצות של סמכויות הבריאות כמו שטיפת ידיים בתדירות גבוהה ושהייה בבית במידה והם חשים ברע.
נקטנו בצעדים נוספים כדי להבטיח שקבוצות העובדים מיישמות נהלים של ריחוק חברתי במהלך שעות העבודה, כולל הגבלת מספר העובדים במיקום אחד או בכלי הרכב, הימנעות מהתכנסויות גדולות של עובדים ועידוד עובדים לשמור על מרחק מאחרים בכל הזדמנות אפשרית.

רוצים לקבל מאיתנו מבצעים ועדכונים?